Firma fonograficzna w XXI wieku - Piotr Kabaj
Budowanie pozycji menedżera muzycznego - Paweł Walicki
Organizacja produkcja i booking koncertów - Paweł Hordejuk
PR w działalności muzycznej - Łukasz Napora
Promocja muzyki - Kamil Jaczyński
Skuteczna promocja w radiu i w telewizji - Gabi Drzewiecka
Organizacja festiwali muzycznych i imprez masowych - Tomasz Pochoryłko
Współpraca ze studiem nagraniowym i producentem muzycznym - Robert Srzednicki
Podstawy prawa autorskiego - Karolina Jakubowska
Crowdfunding – społeczna rewolucja naszych czasów - Bartosz Nowak
Sponsoring i product placement w branży muzycznej - Zbigniew Niedziałek
Muzyka współczesna w Polsce i na świecie - Przemek Kubajewski
Współpraca z mediami - Karolina Wanat
Jak się skutecznie komunikować – (warsztat) - Jarek Szubrycht
Management okiem Artysty - Mariusz Duda
Rynek dystrybucji muzycznej - Dariusz Górka
Zagraniczne rynki muzyczne - Greg Przygocki
Sfera biznesowa pracy Artysty - Maciek Gołyźniak
Podstawy zarządzania projektami w realiach biznesu muzycznego - Waldemar Olbryk
Cyfryzacja muzyki - Agnieszka Gos