PR w działalności muzycznej

Program

  • Bez pozycjonowania ani rusz
  • Podstawowe zagadnienia ze strategii marki, czyli jak budować fundamenty pod jakąkolwiek komunikację.
  • Tworzenie pozycjonowania marki krok po kroku: od produktu, przez grupę docelową i wartości, a na esencji kończąc.
  • Narzędzia w Public Relations, czyli czym i jak się przebić
  • Podstawowe zagadnienia Public Relations – wprowadzenie do tematu
  • Przedstawienie najważniejszych narzędzi: informacja prasowa, konferencja prasowa, event itd.
  • Kreatywność – kluczowy składnik skutecznych działań Public Relations. Jak tworzyć komunikację, o której media zechcą mówić.
  • Zaprojektuj akcję PR
  • Zadanie dla uczestników. Zamierzam podzielić ich na grupy 3-4 osobowe – każda z nich dostanie bio artysty (istniejącego lub wyimaginowanego – jeszcze nie zdecydowałem) i zadanie: poinformować o nowej płycie, o trasie koncertowej czy nagłej zmianie stylu muzycznego. Szybki research będzie przygotowany wcześniej – tak, żeby otoczenie rynkowe było gotowe. Ćwiczenie będzie polegało na stworzeniu krótkiej (do 3 miesięcy), kreatywnej kampanii PR z uwzględnieniem sytuacji rynkowej.
  • Prezentacje kampanii
  • Omówienie prac uczestników + czas na ewentualne pytania na temat Public Relations Audioriver.

Wykładowca

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.