Program
- Bez pozycjonowania ani rusz
- Podstawowe zagadnienia ze strategii marki, czyli jak budować fundamenty pod jakąkolwiek komunikację.
- Tworzenie pozycjonowania marki krok po kroku: od produktu, przez grupę docelową i wartości, a na esencji kończąc.
- Narzędzia w Public Relations, czyli czym i jak się przebić
- Podstawowe zagadnienia Public Relations – wprowadzenie do tematu
- Przedstawienie najważniejszych narzędzi: informacja prasowa, konferencja prasowa, event itd.
- Kreatywność – kluczowy składnik skutecznych działań Public Relations. Jak tworzyć komunikację, o której media zechcą mówić.
- Zaprojektuj akcję PR
- Zadanie dla uczestników. Zamierzam podzielić ich na grupy 3-4 osobowe – każda z nich dostanie bio artysty (istniejącego lub wyimaginowanego – jeszcze nie zdecydowałem) i zadanie: poinformować o nowej płycie, o trasie koncertowej czy nagłej zmianie stylu muzycznego. Szybki research będzie przygotowany wcześniej – tak, żeby otoczenie rynkowe było gotowe. Ćwiczenie będzie polegało na stworzeniu krótkiej (do 3 miesięcy), kreatywnej kampanii PR z uwzględnieniem sytuacji rynkowej.
- Prezentacje kampanii
- Omówienie prac uczestników + czas na ewentualne pytania na temat Public Relations Audioriver.