Wykładowcy Paweł Walicki - Budowanie pozycji menedżera muzycznego Paweł Hordejuk - Organizacja produkcja i booking koncertów Łukasz Napora - PR w działalności muzycznej Kamil Jaczyński - Promocja muzyki Gabi Drzewiecka - Skuteczna promocja w radiu i w telewizji Tomasz Pochoryłko - Organizacja festiwali muzycznych i imprez masowych Robert Srzednicki - Współpraca ze studiem nagraniowym i producentem muzycznym Karolina Jakubowska - Podstawy prawa autorskiego Bartosz Nowak - Crowdfunding – społeczna rewolucja naszych czasów Zbigniew Niedziałek - Sponsoring i product placement w branży muzycznej Przemek Kubajewski - Muzyka współczesna w Polsce i na świecie Karolina Wanat - Współpraca z mediami Jarek Szubrycht - Jak się skutecznie komunikować – (warsztat) Maciej Gołyźniak - Sfera biznesowa pracy Artysty Waldemar Olbryk - Podstawy zarządzania projektami w realiach biznesu muzycznego Dariusz Górka - Rynek dystrybucji muzycznej Greg Przygocki - Zagraniczne rynki muzyczne