Kamil Jaczyński – zawodowo związany z branżą muzyczną. Animator kultury i sportu. Dyrektor wykonawczy w Addicted To Music. Wykładowca i specjalista do spraw public relations i marketingu muzycznego. Członek Akademii Fonograficznej i Związku Producentów Audio Video. Członek Komitetu Głównego Olimpiady Cyfrowej. Wykłada w Akademii Menedżerów Muzycznych, a także na studiach podyplomowych w Instytucie Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk i w Collegium Civitas.
Z kulturą Hip-Hop związany niemalże od początku jej zaistnienia w Polsce. Jeden z twórców projektu Poezja Miejska Rap zorganizowanego przez Służewski Dom Kultury i dofinansowanego ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach programu „Promocja języka polskiego” i kampanii społeczno-edukacyjnej „Ojczysty - dodaj do ulubionych”. Współtwórca "Antologii Polskiego Rapu" wydanej nakładem Narodowego Centrum Kultury. Inicjator ogólnopolskiego cyklu paneli dyskusyjnych "Piractwo, czy dozwolony użytek" poruszających tematykę prawa autorskiego, własności intelektualnej oraz nowoczesnego modelu zarządzania kulturą.
Przez 15 lat odpowiadał w wytwórni muzycznej Wielkie Joł za Public & Media Relations, koordynację i nadzór działań wydawniczych projektów muzycznych oraz audiowizualnych. Był producentem wykonawczy m.in takich bestsellerów jak płyta formacji Warszafski Deszcz "Powrócifszy", czy Tede "Ścieżka Dźwiękowa". Ponadto był współtwórcą koncepcji oprawy muzycznej przedstawienia teatralnego 12 Ławek (reż. Jarek Staniek) prezentowanego na deskach Teatru Muzycznego w Gdyni. Aktualnie pełni rolę dyrektora wykonawczego w studio i labelu Addicted To Music.
Działalność Kamila świetnie obrazuje, jak za pomocą nowoczesnych mediów skutecznie wypromować muzykę, dlatego uczestnicy Akademii Menedżerów Muzycznych, dzięki jego wykładom nabędą wielu praktycznych umiejętności w tym zakresie, jakże teraz ważnym dla promocji muzyki.
Prowadzi zajęcia: Promocja muzyki