Program
- Wprowadzenie
- Historia branży fonograficznej (do 1950 r.)
- Zmiany na rynku fonograficznym (po 1950 r.)
- Największe wytwórnie fonograficzne i ich strategie marketingowe
- XXI wiek: Czas wytwórni niezależnych, era "chmury"
- Wytwórnie niezależne - model funkcjonowania, przewaga nad “majorsami”
- Indywidualni artyści i ich wytwórnie
- Podmioty biznesu muzycznego i ich pola eksploatacji
- Ekonomia w działalności fonograficznej
- Kontrakty - rodzaje, specyfika, zasady tworzenia i podpisywania “dobrych kontraktów”
- Produkty branży fonograficznej
- Dystrybucja produktów fonograficznych
- Polityka cenowa w branży fonograficznej
- Promocja w branży fonograficznej
- Właściwe wykorzystanie dobrodziejstw Internetu w promocji działalności fonograficznej, ustalenie strategii właściwej dla danego wykonawcy:
- Social media
- Kontakt z fanami
- YouTube
- Badanie rynku
- Strona www
- Blogi
- Podsumowanie: Funkcjonowanie niezależnej wytwórni muzycznej w praktyce.