Luiza Kliś, wokalistka i songwriterka, rozpoczyna kampanię wydawniczą, której etapem końcowym jest ukazanie się pierwszego solowego albumu. Projekt LUIZA to łączenie światów muzycznych, które tworzą wysmakowaną i stylową całość. Pierwszym efektem jest singiel „Walc”, do którego powstał świetny teledysk, mocno powiązany klimatem z treścią utworu.
Muzyka, którą tworzy i wykonuje Luiza, to, z jednej strony, hołd dla klasyki takich gatunków jak m.in. soul, blues, r’n’b, z drugiej jednak próba pójścia znacznie dalej i poszukiwania tego co nowe, a wręcz nowatorskie. Jak sama mówi: Swoją twórczością chciałabym przyłożyć się do ponownego odrodzenia żywych brzmień i wartościowych tekstów – bardzo ważne dla mnie jest słowo i historie zaszyfrowane w muzyce. Chciałabym, aby moja twórczość była czymś w rodzaju ” powrotu do korzeni” jednak na nowych, współczesnych zasadach – korzystając z nowoczesnych technik produkcyjnych i wizualnych. Wzorem dla mnie jest tu chociażby Childish Gambino. Po chwili dodaje, podkreślając kierunek, który obrała: Chcę oprzeć swoje utwory na storytellingu i żywych, stylizowanych na „retro” brzmieniach z nowoczesnymi, produkcyjnymi zabiegami.
Ważne dla niej jest również, by otaczać się i współpracować z fachowcami i ludźmi, dla których muzyka jest pasją. Mowa tu także o twórcach klipów, osobach odpowiedzialnych za koncerty czy promocję. Uwielbiam tworzyć „powody” do kreatywnych aktywności, organizować wszelkie wydarzenia artystyczne, powołujące wielu artystów do działań, dlatego do swoich projektów zapraszam tych, którzy wywodzą się z wielu dziedzin. Inspirujemy się nawzajem swoją, często odmienną, inaczej ukształtowaną wrażliwością czy spojrzeniem na sztukę – podkreśla.
Realizację klipu współfinansowała gmina Frysztak.
Jej projekt został już rozpoczęty, poszczególne single będą dostępne, oprócz klipów, także na wszystkich platformach streamingowych (dystrybutorem LUIZY jest Agora Digital Music), każdy singiel ma rozbudowaną kampanię promocyjną zarówno w social media jak i mediach muzycznych.