Decyzją naszego jury, w czerwcu największą uwagę zarówno pod względem artystycznym (zresztą recenzje tego albumu są bardzo pozytywne) jaki i wizerunkowym najlepszy był Leski, wraz ze swoją menedżerką, Magdaleną Falkowską.
Leski, choć wydawany przez majorsa, łatwy do zdefiniowania, pod względem gatunkowym, nie jest. Mimo dużej urody tego co tworzy to jest jednak alternatywa, tym bardziej duże ukłony dla menedżerki (a także wydawcy), bo muzyka Leskiego jest mocno promowana. Jury doceniło również bardzo spójny wizerunek Leskiego, dobrze prezentuje się na zdjęciach, jego klipy też są mocno wciągające. Bardzo nam też podobała się kampania przed premierą, w której wzięli udział inni artyści, m.in. Nosowska, L.U.C. czy Janusz Chabior) – niby to nie jest nowy pomysł, ale tutaj czekało się na te filmiki z dużą ciekawością, brawa też za całą realizację.
Magdalena Falkowska prowadzi swą agencję managementową, gdzie, oprócz Leskiego, pracuje również z Katarzyną Groniec (już od 12 lat), zespołem BIsquit oraz Johnem Porterem.
Laureaci dołączają do innych, których możecie zobaczyć tutaj. Jesteśmy już na półmetku naszej akcji, która, ku naszemu ogromnemu zadowoleniu, cieszy się dużym zainteresowaniem.
(foto Bartek Wieczorek)