Firma fonograficzna w XXI wieku

Program

  • Wprowadzenie
  • Historia branży fonograficznej (do 1950 r.)
  • Zmiany na rynku fonograficznym (po 1950 r.)
  • Największe wytwórnie fonograficzne i ich strategie marketingowe
  • XXI wiek: Czas wytwórni niezależnych, era "chmury"
  • Wytwórnie niezależne - model funkcjonowania, przewaga nad “majorsami”
  • Indywidualni artyści i ich wytwórnie
  • Podmioty biznesu muzycznego i ich pola eksploatacji
  • Ekonomia w działalności fonograficznej
  • Kontrakty - rodzaje, specyfika, zasady tworzenia i podpisywania “dobrych kontraktów”
  • Produkty branży fonograficznej
  • Dystrybucja produktów fonograficznych
  • Polityka cenowa w branży fonograficznej
  • Promocja w branży fonograficznej
  • Właściwe wykorzystanie dobrodziejstw Internetu w promocji działalności fonograficznej, ustalenie strategii właściwej dla danego wykonawcy:
    • Social media
    • Kontakt z fanami
    • YouTube
    • Badanie rynku
    • Strona www
    • Blogi
  • Podsumowanie: Funkcjonowanie niezależnej wytwórni muzycznej w praktyce.

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.